18.8.08

måndag.


jag hör till stjärnorna, där är jag hemma.

4 kommentarer:

Sofiaa sa...

Om du vore en stjärna, skulle du vara den vackraste, starkaste, mest perfekta stjärnan i Universum. Du skulle vara den stjärnan som alla vill döpa till "sin egen". Men här på jorden är du faktiskt en unik stjärna för mig. Älskar dig.

Sofiaa sa...

Hell yeah, snygg look på bloggen (Y) pussar på dig snygging

Sofiaa sa...

Sorry, vill inte bomba dig med inlägg, men haha, ville bara skriva att din info om dig själv gav mig ett gott skratt (Y) Du är härlig du, haha.. "om den underhåller, nice" haha love you hun.
© Sofiaa ;)

Anonym sa...

Jag håller inte med fröken sofia.. om du vore en stjärna skulle du inte vara "den vackraste, starkaste, mest perfekta stjärnan i Universum" du skulle vara den där stjärnan som inte man lägger märke till i första taget..den som man aldrig glömmer, inte vackraste men i särklass den mest uppskattade bara man hittar den. dom små stjärnorna som skapar Djup i rymden! :)