20.4.08

Lördag / Söndag .


Hey moon, please forget to fall down
Hey moon, don't you go down


Nothern Downpour - Panic at the disco



Jag vet att jag inte har det jobbigare än andra. Men att det alltid ska hända någonting gör mig ledsen. Jag kan inte få ta det lugnt, eller bara vara normal en enda gång!?

Jag har i alla fall insett att jag och Anna kan nästan prata om allt till varandra.
Jag är bara så glad att du finns Anna, för du gör min dag bättre och jag skulle nog inte klara mig om du inte funnits. <3

Mer hade jag inte att säga.

Fuck you . //KajZiii

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ojj de här har ja inte sett förrän nu :P hihi . Jag kan verkligen snacka om allt med dej kajsa , du är bäst !! jag älskar dig , det finns ingen bättre vän än dig även om de finns många bra men ingen är som dig <33 ja klara mig nte utan dig heller , ily , <333333